.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۰ درصد مرسولات پستی مازندران مختص آمل است
مدیرکل پست مازندران گفت: ۱۰ درصد مرسولات پستی استان مازندران به شهرستان آمل اختصاص دارد و سالانه بیش از ۲۰ میلیون مرسوله در استان جابجا می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل بوداغی ظهر شنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان آمل بابیان اینکه ایران بنیان‌گذار پست در جهان است ادامه داد: ساختار پست به‌صورت خصوصی و دولتی است و در ایران روزانه یک میلیارد مرسوله جابجا می‌شود.

بوداغی با اشاره به اینکه در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ۱۶ هزار نیرو مشغول به کار هستند گفت: برای مثال کشور هلند ۱۶ میلیون جمعیت دارد ولی ۶۰ هزار نیروی در پست آن کشور فعالیت می‌کنند که ما در پست نیروی کمی داریم.

وی گفت: درسال گذشته ۵۸۶ میلیون مرسوله در کشور پست شد که ۲۱ میلیون مرسوله سهم استان مازندران و ۱۰ درصد مربوط به شهرستان آمل بود

مدیرکل پست مازندران بابیان اینکه سرانه کشوری پست در ایران هشت فقره است گفت: در ایران هر نفر سالانه ۸ بار با پست سرکار دارد درصورتی‌که در کشورهای فرا صنعتی هر نفر روزانه چهار بار با پست سرکار دارد.

بوداغی ادامه داد: نرخ پست کشور تا سال گذشته بالاتر از ۱۰ هزار ریال بوده است که امسال به ۴ هزار ریال رساندیم و تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری مازندران و پست کشور صورت گرفت تا عقب‌ماندگی‌ها را با محور یکپارچه‌سازی جبران کنیم تا پست به‌عنوان درگاه خدمات الکترونیک باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.681 seconds.